väntat

Jag har väntat i flera dagar på att få höra något från föreståndaren på Izabellas dagis.. men har inte hört något.. Börja känna mig lite små irriterad med tanke på att nästa kväll är på onsdag...
Idag ringer min mobil när jag är på jobbet då är det Izabellas fröken som frågar om jag kan komma och träffa den nya killen som ska ha Bella på kvällen nu på måndag.. Ehh va? Inte visste jag att någon hade fått Bellas tider.. Detta har föreståndaren glömt att säga... Hon har sagt det till all personal men inte till mig...
När jag sen kommer för att hämta Bella kommer "fröken" med en lapp med killen nummer på och ber mig ta kontakt med honom och bestäma en dag vi ska ses... Ska jag ringa??? Så säger då fröken så kan ni ju bestäma var ni ska ses... Frågar henne om hon tycker vi ska ses hemma hos oss för så verka det på henne... Sa till henne att det faktiskt inte var så att jag leta efter en privat relation... Att jag skulle ringa honom på hans privata mobil!!! Man ringer väl inte upp en dagis fröken på deras lediga tid.
Sa även til personalen att jag tyckte föreståndaren skulle vara med när jag träffa honom...

När jag kom hem ringde mobilen igen... Då hade de ringt och bestämt med honom imorgon klockan halv tre på dagis... Var det så svårt???
De hade ringt upp föreståndaren och sagt till henne att jag tyckte/ville hon skulle vara med men hon hade svarat att detta inte behövdes...

Jaja nu får vi ses imorgon vad det är för en kille..
Tycker bara denna förestånadren skulle haft lite bättre koll....

Izabella är jätte irriterad i sina ögon... Hon är röd under ögat och de rinner och det klumpa sig.. Kanske en ögoninf? Hon hade varit irriterad i de på dagis med.. Får de imorgon hur det ser ut för annars får vi ringa vårdcentralen imorgon...

Iza har även varit på sitt första tandläkar besök idag.. Men Bella ville inte visa sina tänder... En snabb titt blev de och det såg bra ut.. Fo

Kommentarer
Postat av: Gordi

Amen herregud. Vad e det de sysslar med? Så som de håller på fram o tillbaks så verkar d vara helt vimsiga. Jag hade aldrig vågat lämna Milijan där o definitvit inte ensam på kvällen. Kan de inte ordna från första början att du får träffa dennna pedagogen och förståndaren utan att de ska klydda till det...då kan man fråga sig hur vimsiga de e när de har barnen???

2010-01-22 @ 15:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0