tillbaka....

Har varit lite mycket just nu så jag har verken haft ork eller lust att blogga... Men nu börjar allt gå på rätt spår igen så nu är jag tillbaka:) Lovar att det ska bli massa bloggande nu...

Vad händer annars då??
Nu är Izabella inne i någon form av trots...Hon testar oss HELA tiden... Får hon inte som hon vill börjar hon stor gråta... Inte alls kul... Hon är världens mest envisa unge.. hmm jag undrar vem hon fått de av?? Måste vara hennes pappa:)
Hon har haft en väldigt otur inte hunnit bli frisk från hon blivit sjuk igen... Nu hoppas vi hon får vara frisk ett tag...

Själv jobbar man och står i... Men jag måste säga att jag trivs på mitt jobb:) Har kanske inte världens roligaste jobb men har super gulliga arbetskamrater som gör det trevligt:)
I lördags var det dags för vår tjejkväll som vi planerat en länge.... Det blev först middag hos Sofie sen blev det förfest hemma hos Lotta.. Vi var sju st tjejer så ni kan själv tänka er ljudnivån... Sen blev det utgång först harrys sen etage.. men jag måste säga att det inte alls är samma sak att gå ut längre... jag menar jag kände mig gammal!!! På etage skulle det vara 25års gränsen men jag lovar att hälften av folket där inne var runt 20... Under 20 min tid var där 2 slagsmål på dansgolvt... hmm varför gå ut om man ändå bara ska bråka??? Känns lite som jag är rätt färdig med at gå ut på uteställe... Men det var super kul att få festa med sin gammla tjejkompisar.. Händer ju inte så ofta längre...
Dagen efter mådde jag väl sådär... men tog mig i kragen och åkte på kalas hemma hos mamma...

Nej nu blir det musse med Izabella innan hon ska sova...  Ska försöka lägga in lite bilder ikväll eller imorgon...


Kommentarer
Postat av: anso

Håller med till 100%.... inte alls lika kul att gå ut... mycket trevligare att gå ut och käka och sätta sig på någon pub med bra musik :)



Håller tummarna för att prinsessan ska hålla sig frisk nu..... Kram

2010-02-16 @ 18:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0