snart dax att sova...

Ber om ursäkt att jag är så otroligt dålig på att uppdattrera bloggen.. Men just nu är det väldigt mycket och jag har ingen ork eller lust att skriva... Men just nu har jag lust:)

Jag har nästan precis kommit hem efter att ha jobbat kväll.. Hämtade Bella på dagis.. Måste säga att det känns så bra med Bellas nya kvälls "fröken"(han är ju kille så vad säger man) Bella verkar gilla honom:) Hoppas nu han stannar ett tag så de inte ska byta igen för då blir jag GALEN!
Var verkligen inget kul att gå hem nu ikväll... Det snöar ju IGEN.... Kan man bli annat än trött på detta j*vla väder... När ska det sluta snöa??

Tänkte göra något att äta sen hoppa i sängen.. Klockan ringer 05:20 imorgon... Mindre kul! Men sen är jag ledig fredag:)

Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0