Migrän....

Idag vid lunch tid fick jag världens migrn... det bara sa pang i huvudet på mig.. Kände mig yr och illa mående och såg suddigt.... Fick gå in och lägga mig i personal rummet och ta min migrän medicin... Efter ca en timme kändes det bättre men inte bra... men jag bestämde mig för att stanna på jobbet de timmar jag hade kvar av dagen... Så resten av denna dagen har jag vart helt färdig... Huvudet känns fortfarande tungt....
Så jag ligger redan i sängen och ska snart sova...

Izabella har äntligen blivit bra i sina ögon:) Så idag fick hon komma tillbaka till dagis:) Hon hade dock blivit lite små ledsen när Jocke lämna henne.. Hon har ju inte varit på dagis mycket den senaste månaden... Nu hoppas jag på att hon håller sig frisk:)
Just nu är det hjärtats tur att ligga hemma med en dunder förkylning... Får väl se om jag klarar mig...

Annars har helgen varit bra... Jobbade i lördags trots att det var min lediga helg för att hjälpa en arbetskamrat som behövde vara ledig..så tar hon min söndag denna veckan:) Efter jag jobbat åkte jag hem till syrran som hade passat Bella när jag jobba sen sov vi där:)
Sen kan jag säga att det var mindre kul att ta sig hem på söndagen.. Att gå med vagn i all denna snö är inte kul!!!
Är så trött på denna j*vla snö... kan den inte bara försvinna... ?

Nej nu ska jag läsa lite sen sova... Hoppas på att vakna utan migrän imorgon....

Kommentarer
Postat av: sandra

Usch stackare! Hoppas du mår bättre i dag. Fad fin din blogg har blivit:) I like!! Blogga mer! Puss

2010-02-02 @ 13:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0