helt färdig

Var är min energi??? Känner mig helt totalt färdig... Känns som jag varit vaken hela natten eller något.. Har verken någon ork eller lust till något i denna dag.. Jag är långledig nu fredag-söndag så jag hoppas jag känner mig lite piggare imorgon så vi kan komma i väg lite.. Var tänkt att jag och Bella skulle åka till moster Sandra idag för lite tjejkväll men jag orkar inte... kanske kan ta en träff imorgon förmiddag istället...
Tänker krypa upp i soffan igen med Iza och bara mysa... Blir väl lite musse och lite godis så sitter hon nog stilla... sen kan jag lova att det blir sängen direkt efter lets dance...

Ont i ryggen har jag med..Känner mig rätt gnällig idag måste jag säga... Helt enkelt ingen bra dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0