en mysig dag:)

Ja idag känns det mycket bättre... Vaknade och kände mig mycket piggare och gladare idag:)
Izabella vakna vid åtta idag... ´Jag låg och drog mig en halv timme innan jag orka mig upp... Efter en STOR koppkaffe börja jag med storstädning av gaderoben... Två stora säckar blev kastade... Detta behövdes kan jag säga.. Nu vill man ju såklart fylla på med nya.. Får väl se när lönen kommer:)
Eftermiddagen spenderades med moster Sandra... Blev en tripp till Rusta och Ikea.. Sandra handla lite små saker till Linnea:) 2 1/2 månad kvar.... Sen åkte vi hem för att titta hur hon hade fått de i barnrummet.. Super mysigt:) Sen hämta Jocke oss vid sju... Så blev de melodifestivalen och pizza:) Haft en mysig dag idag...
Ska försöka vara social en timme till innan sängen väntar..

Lägger in lite bilder...

 
Min prinsessa:)

 
en nybadad Milton


sötnosen

 
Ego


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0