tråkigt...

Jag har tråkigt... Inte kul att bara vara hemma en hel dag..
Izabella var dålig i magen i morse men sen har det var lungt.. Hon är pigg och glad:)
Men vad ska man hitta på när man är hemma en hel dag? Vi har mest kopplat av idag. Tittat på film och myst.. Nu sover Iza och jag vet inte vad jag ska hitta på... Jag har svårt med det här att bara sitta stilla en hel dag.. Jo vi har ju rört oss i huset... Jag gick ut med hundarna innan Jocke åkte till jobbet annashar vi bara varit inne..
Och vi som ska vara hemma imorgon med.. Vad ska vi hitta på?
Hoppas på att vi kan komma ut lite imorgon.. Om Iza är bra i magen så kanske vi kan övertala pappa Jocke att hitta på något innan han kör till jobb vid ett...

funderar på att ringa och snacka skit med syrran eller pappa... Kanske de har något kul att berätta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0