Inte riktigt min dag...

Tog mig 2 1/2 timme att komma till jobb idag!!! De visar 20- grader!
Tåget gick som vanligt bara till LUnd i morse.. Ett tåg till malmö skulle komma efter en kvart men kom efter jag hade väntat 40 min! Väl på tåget står det stilla mellan Malmö och Lund!!! Brukar vara på jobb 06.50 men kom idag 8.15!!!! J*vla tåg!!!!
Svärmor ringde och sa att hon kunde hämta mig efter jobb men att hon inte kunde vara där från halv fyra.. Satt och vänta på jobb för att slippa tågen!! En timme tog det till Kävlinge mycket trafik och halt!
Väl hemma var klockan nästan halv sex! Slängde i hop lite mat snabbt.. Nu har jag tagit en kopp kaffe och försöker varva ner...
Kallt är det här hemma med!!
Borde försöka vara lite mer positiv men usch just nu är det svårt...

Stressad är jag med! Inte slagit in någon julklapp och en klapp har inte kommit än som bara MÅSTE komma imorgon.. Måste handla mina sista klappar imorgon och julklänning till Iza! Inget är klart.. Känner mig stressad!!! Hoppas det känns bättre imorgon=) Jag vet att det bara är mitt fel! men måste skriva av mig ju...
Syrran och jag shoppa loss utan barn imorgon=)

Kommentarer
Postat av: Lillis

Det KOMMER att bli bra gumman! förstår att det känns jobbigt just nu, MEN snart så! Puss

2010-12-23 @ 09:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0