Godmorgon!!

Då var helgen över och det var måndag IGEN... Varför måste en ledig helg ta slut så snabbt???

Sitter just nu i soffan och myser med bästa Izabella efter att varit uppe tidigt... Izabella har gått i luciatåget på dagis=) självklart super duktig!

Julafton närmar sig med stora steg men jag har fortfarande ingel julkänsla i kroppen=( Granen är på plats och tomtarna är uppe... Fortfarande en held del klappar kvar att fixa...
Hoppas snart jag hittar den=)

Dena helgen har familjen vari lediga tillsammans.. Det har mest blivit hemma mys. Köpte gran i lördags och pynta den och tomtarna kom fram... Söndag träffa vi Lillis och Anton sen kom Jocke till pappa så åt vi middag där.. Sen var helgen över=(

Nu ska jag mysa med min sessa sen ska jag jobba ikväll... Skulle varit skönt om Iza ville sova en stund!


vår tärna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0