fredag=)

Underbart med helg! En ledig helg och jag är ledig 3 dagar!

Idag har jag varit hos mamma och färgat håret.. Har under hela veckan frågat alla som känner mig om jag bör var blondin eller brunett... För själv vet jag inte vad jag ska vara... Ca 20 personer har svarat och ca 15 st tycker jag ska vara brunett...
Nu är jag mörk blond! Håret blev något ljusare än vad jag tänkt... Ska känna efter lite nu sen kanske det blir lite mörka slingor eller något..

Hela denna helgen är hela familjen lediga=) Idag blir det en god middag och idol final=) Imorgon ska vi handla julgran och klä den.. Hoppas jag kan hitta julkänslan för jag har absolut 0 just nu!

Lite panik att jag har en hel del julklappar kvar att handla!!!


Kommentarer
Postat av: Lillis

NEJJJ!! Du är så fin i det blonda ju! Får ju se dig snart, så då kommer domen. Haha! Skoja, du är säkert jätte fin. Ses om ett par timmar gumman.

Puss

2010-12-12 @ 08:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0