fix hemma


Hela förmiddagen har gått åt att fixa i Izabellas rum=) Allt gammalt som hon inte leker med skulle ut och upp på vinden.. Allt nytt skulle in=) Gud vad mycket saker detta barn har?? Något bortskämd=)
En del saker som är stora och tar för mycket plats fick åka in i extra rummet.. Tur man har ett sånt=) Farmor Monika hjälpte mig. Tack snälla=)
Hjärtat jobbar idag och Iza ville vila en stund.. Så nu sitter jag här med en stor kopp kaffe och känner mig nöjd med hur bra det blev i sessans rum=)
Iza mår något bättre idag. Haft hög feber även i natt=( Men under förmiddagen har det varit bättre och hon har orkat vara uppe och leka lite.. Men inget dagis imorgon.. Men tur nog så kan vi lösa det utan att ta VAB..
För några veckor sen sa jag till Jocke att det var så konstigt att Iza inte hade varit sjuk sen juni månad.. Det skulle jag nog inte sagt för nu har hon varit sjuk tre gånger på en månad!!! Det kommer jag inte säga igen!

Iza har beställt fisk till middag.. så jag hoppas verkligen hon tänkte äta lite idag.. För de senaste tre dagarna har hon nästan bara fått i sig välling..
Så snart ska jag börja fixa med maten..
Sen blir det tvätt och små fix under dagen..

God fortsättning mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0