En pigg Iza!!!

Izabella har nu varit kräkfri i över ett dygn=) Hon är pigg och glad och äter=)
Tror inte det var vinterkräksjukan med tanke på att hon endast kräkt tre gånger på 48 timmar!! Någon lugnare form av magsjuka...
Skönt att se henne pigg och glad igen=)
Men det har verkligen varit mysigt att vara hemma med henne dessa dagar. Hon har varit lugn och super mysig!! Inte varje dag man får så många kramar=)
Just nu leker hon med lera och jag njuter av en god kopp kaffe och bra musik=) När jag får en låt på huvudet kan jag spela den om och om igen... Just nu är det just the way you are med Bruno Mars.. Den går varm här hemma!
Ska även få besök av farmor ska komma och hjälpa oss med lite småsaker... Trevligt med lite sällskap när man är "inlåst"..
Kvällen ska jag slå lite julklappar=)
Fortfarande något stressad av att jag har många klappar kvar att fixa!! Nästa vecka gäller de..

Mår Iza bra och inte kräks mer(kräkfri över 48 timmar) ska hon till moster sandra imorgon för jag ska på julfést med jobbet=)

Nu mys med finaste Izabella!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0