En gnällig Izabella!!!

Izabella har varit feberfri sen söndag morgon=) Men gud vad hon är gnällig idag!!! Inget har passat henne.. Hon har ändå sovit två timmar under dagen men hon verkar ändå trött... Så hon känner sig nog inte 100=( Har nog tagit hårt på henne denna höga feber... Hoppas hon mår bättre imorgon..
Vi pysslar så hon ska slippa gå på dagis dessa dagar och jag ska slippa ta VAB (igen).. Så imorgon jobbar vi kväll så då ska Iza vara med Jocke fram tills han åker och jobbar vid tre sen tar snälla farmor över:)
Sen onsdag försöker jag smitta en timme tidigare så Jocke och Bella kan hämta upp mig på jobb och Jocke kan åka och jobba..
Sen har ju jag semester en vecka:) Sen ska väl sessan vara frisk så hon kan gå på dagis som vanligt...

Izabella och jag har varit och ätit middag med Evelina och kidsen men Izabella var inte alls på humör och ville bara sitta i mitt knä och gnälla=(
Så kul att ha någon att umgås med om kvällarna när man sitter här själv...

Nu ska jag försöka natta mitt gnälliga barn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0