Dålig på att blogga!!

Ja just nu är det lite dåligt med bloggandet sorry!!
Tid finns inte alltid och inte lust!!
Men imorgon ska jag vara ledig så kanske det blir lite bloggande och lite bilder=)
Jag har precis kommit hem från jobbet och Jocke har kört till sitt... Izabella och jag ska gå bort till Evelina och kidsen och fika.. Iza ska leka och mamma ska snacka massa skit. För det är vi bra på jag oc Evelina=) Verkligen kul att vi kommit varandra så nära den senaste tiden.. Känns som vi kan prata o allt=)

Vad händer annars?? Man jobbar och står i! Men just nu är det skit att pendla!! Fan det tar ju hur lång tid som helst att komma till jobb.. Tågen går bara till Lund pga av citytunnlen! Sen är tåget till malmö sent varje dag... SÅ hur tidigt jag än åker blir jag sen.. ARG!!! Borde ringa skånetrafiken och säga vad man tycker.. Riktigt j*vla dåligt!!

Var på julfest med jobb i torsdags=) Riktigt kul hade vi!! Men att sova med 2 barn när man är bakis är ingen hit!! Kunde inte sova.. Lite små sliten på fredagen..
Tack till syrran som tog hand om min sessa=)

Tänk om bara 4 dagar är det julafton!!! Och jag har flera klappar kvar att handla=(
Torsdag ska jag fixa det sista.. Iza ska fira lite mini jul med morfar och nonna hos Maries föräldrar så jag ska gå i lugn och ro=)

Något har hänt med in spotify... Precis som min tid har tagit slut.. Kan bara spela en del av mina låtar.. Varför någon som vet???

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack för en super mysig kväll! Jag håller med, såå kul att vi kommit varandra så nära!!

2010-12-21 @ 09:55:25
URL: http://Metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0