vår helg..

NU har det varit lite små dåligt med bloggandet men ibland finns inte tiden där...

Fredag kväll var vi barnlediga.. Var inget planerat utan vi kom på det på fredag eftermiddag men pappa och mi var snäll och ställde upp att passa Iza:)
Vi hade en jätte trevlig kväll med koffan och hans tjej Sandra.. Det blev middag på broderstugan bowling på entre och några goda drinkar uppe i stan.. En super trevlig kväll!

Lördag var det dags för kräftskiva hemma hos pappa och mi.. MM vad gott det var.. Men jag åt mest räkor.
Det var fullt hus med 2 ungar och fyra hundar!!!
Vi stanna över natten. Men inte sov jag mycket. För Marvik fick ingen ro! Blev tokig. Inte från in på små timmarna fick han ro...

Söndag Vaknade och var förkyld och helt färdig i huvudet.. Hon frös gjorde jag något hemskt..
När vi väl kom hem så somnade hela familjen och sov två härliga timmar.. Izabella är med lite kass.. Hon vaknade med feber i lördags och är med super förkyld... Så idag blir det bara soffan för oss...
Ska se hur jag och Iza känner oss under kvällen om det blir jobb/dagis imorgon...

Nej nu ska jag vara lite social med familjen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0