min dag...

Idag på väg till jobbet så krocka bussen jag åkte med! En idiot körde mot rött ljus och körde in i bussen.. Ingen kom till skada men obehagligt var de...
Dagen på jobb gick väldigt fort. Mycket att göra idag...
Tog som valigt tåget hem och regnet öser ner... Kommer av tåget och ska ta min cykel och inser då att någon har försökt sno sittsen som Izabella sitter i när vi cklar!! Men det hade inte lyckats men sittsen var jätte lös!! Vem gör en sån sak??? Hoppas nu Jocke kan fixa den annars måste vi köpa en ny bara för någon j#vel inte kunde låta MIN cykel vara!
Så kul att se Iza på dagis idag för hennes bästa kompis var tillbaka igen.. De leker så fint tillsammans.. Kul att se:)

Imorgon är Bella och jag lediga:) Förmiddagen ska vi spendera med pappa Jocke oc sen på eftermiddagen kommer Anna o Ella hit och leker:) Kvällen ska vi på me&i party hos Evelina och barnen.. En härlig ledig dag med andra ord:)

Här kommer lite bilder:)

 
Finaste systerdotter Linnea:)

 
Iza och mamma bakar kanelbullar:)

 
Iza och Anton leker:)

 
Iza leker med lera

 
sötnosen Anton:)

Det får bli allt för idag:)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Lillis

Vad obehagligt!! Hoppas du mår bra, och förjävligt med cyklen! Fina bilder du har lagt in gumman:) Puss

2010-08-19 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0