torsdag...

Torsdag idag och denna arbetsvecka börjar gå mot sitt slut:)
Har varit så otroligt trött idag.. Men efter ett par koppar kaffe när Iza och jag kom hem så har jag piggnat till och nu hoppas jag bara att jag kan somna ikväll....

Izabella har nu börjat på ny avd på dagis för 3-5 stora tjejen:) Än så länge gillar hon inte riktigt det för hon känner ju inte direkt någon där... Bästa kompisen Matilda är på semester...
Idag när jag hämta henne hade en av de stora pojkarna bitit henne!!! Hon var ledsen och satt i frökens knä...
Förstår inte varför de flyttar upp de mitt under alla semester och det redan är rörigt... Kunde man inte väntat till all ordinarie personal var tillbaka???
Snart är hon inne i de tror jag... Hon börja ju i måndags..

Annars har det inte hänt så mycket... Jobbar imorgon med sen ser jag fram emot en ledig helg:)

Passar på att säga ett jätte grattis till Ann-sofie och Mattias som idag fick sin pojke:)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tack!

2010-08-13 @ 19:57:59
URL: http://www.mammastreprinsar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0