regn:)

Då var det söndag igen och helgen är gjord för denna gången. Nu kan jag se fram emot två lediga härliga dagar:)
Iza och jag har haft en så mysig eftermiddag/kväll. Saknar verkligen henne när jag jobbar hela helgen.. Inte mycket jag har fått träffa henne denna helgen.. Så i eftermiddag har vi haft mys:) Vi har tänt levande ljus och lyssnat på regnet och myst MASSOR! Ord kan inte beskriva hur stolt jag är över att få vara mamma till världens finast tjej! Tittar på henne flera gånger och bara ler... Vår dotter!:)

Iza ligger nu och tittar på film i sitt rum och ska snart sova och hjärtat jobbar... Så nu sitter jag själv i soffan och har tänt lite ljus och lyssnar på musik.. Jag älskar ju när det regnar tycker det blir så mysigt...
Är rätt trött efer denna helgen och har väldigt ont i min axel efter att ha lyft lite tokigt... Så det blir väl sängen för mig om någon timme...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0