Ny vecka

Idag har jag inte mått riktigt bra... Jag har varit tung i huvudet och ont i halsen. Men jag tog två alvedon och gick till jobbet.. Det har gått bra men känner mig fortfarande inte helt hundra... Hoppas bara inte jag ska bli sjuk nu..

Känner mig rätt trött på mitt jobb.. På att göra samma sak dag ut och dag in.. Jag vet att så är det mer eller mindre på alla jobb.. Men på mitt jobb är det bara massa rutiner.. Man säger och gör samma hela tiden.. Jag trivs ju verkligen med mina arbetskamrater och det är därför jag stannar.. Men nu måste jag ta mig i kragen och komma på vad jag vill göra.. SKa man kanske läsa något? Jaja jag ska fundera på de.. Men något ska det bli. Lovar mig själv att inte jobba med detta när jag är 30 utan då ska jag vet vad jag vill göra.....

Denna helgen har vi varit barnvakt till go gudsonen Anton:) Han kom på lördag eftermiddag och stanna sen över natten.. Han är bara för go och så snäll.. Det gick jätte bra:) Barnen somnade runt nio och sov till halv åtta dagen där på.. Fullt liv kan man säga...
Man kan ju inte annat än le när man kallar HANNA:)

Hade tänkt att lägga in lite bilder idag men det får bli en annan dag...

Just de jag har inte berättat att vi har bokat resa:) Blir en härlig vecka på Rhodos i oktober...
Ohh vad jag längtar.. Ska bli så skönt att komma bort en vecka..
Hoppas Bella är lite lugnare denna resa.. Förra året sprang hon mest runt hela tiden...
Tur har man pappa och Mi med oss som hjälper oss att jaga:)

Nej nu ska jag lägga mig på soffan.. Iza tittar på film.. men om en lite stund har vi en läs dejt:) Har börjat läsa för henne varje kväll innan hon somnar.. .Nu har hon t.om börjat lyssna hahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0