NY tatuering!

Ja idag har jag varit och gjort en ny tatuering:) En blomma på foten... Den blev jätte bra:) Fyllde även i min Izabella tatuering som jag gjorde på Rhodos.. Den var ju inte så bra gjord..
Gjorde den på samma ställe som Jocke gör sina. Han är verklign duktig denna kille.. Funderar redan på vad nästa tatuering blir haha...
Bella var hemma hos Lillis,Stoffe och Anton medans jag var där.. Det hade gått jätte bra...
Efter gick vi hem till Pappa och Mi för en god middag:) Sen körde snälla pappa oss hem.

Funderar mycket på det med att tiden går så otroligt fort ALLTID... Jag menar är man ledig så går tiden så fort... Jag tycker verkligen det är jätte jobbigt... Man kan ju aldrig hinna med det man vill göra... Man måste hinna med hemmet som städa tvätta, laga mat mm men man vill ju även hinna med att träffa sin familj och sina vänner.. Hur ska man hinna alllt när man bara är ledig ca 2 gånger i veckan?
Man vill ju även hinna med att ta det lugnt någon dag och bara vara hemma och mysa men man hinner ju inte...
Vi är nästan aldrig bara hemma och gör inget.. Det händer alltd något när vi är lediga.. Jätte kul men man hinner ju aldrig ta det lugnt... Nu efter jag jobbat helgen så är jag ledig två dagar.. Måndag har vi gjort planer men tisdag ska jag och Bella bara vara HEMMA... Mamma dotter mys:)I

Nu ska jag ta tvätten sen är det dags att nanna.. Jobbar sen hela helgen:(

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh kul med tatuering..jag ska oxå göra en snart!

Håller med dig, man vill så mycket men tiden räcker inte till!

men nu MÅSTE vi snart träffas, både med barn och en vinkväll utan :-)

kram

2010-08-05 @ 22:50:39
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0