hemma...

Klockan ringde 05:20 och jag kände direkt att jag inte alls skulle kunna jobba... Ont i halsen ont i huvudet och en näsa som rinner... Så jag ringde jobb och sa att jag inte kom.. Sen kröp jag ner i sängen igen:)

Iza hade varit pigg hela kvällen igår så vi tog beslutet att lämna henne på dagis.. Inget vidare kul för henne att bara ligga på soffan med mamma..
Men efter två timmar på dagis ringer fröken... Iza mådde inte bra och var jätte fökyld så det tyckte vi skulle hämta henne. Jag tycker dock inte hon verkar må speciellt dåligt för hon är glad och pigg... Men men nu är hon hemma och myser med sin mamma..

Blir hemma för mig och Iza imorgon med sen får vi hoppas vi känner oss bättre på onsdag..

Nu blir det film med min älskade dotter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0