full fart...

Nu sitter jag helt färdig i soffan... Denna dagen har det varit full fart:)
Dagen börja klockan halv åtta när sessan vakna.. Förmiddagen spendera vi med hjärtat..) Vid ett tiden kom Anna och Ella:) Det blev massa bus för barnen och massa skit snack för oss mammor.. Jätte mysigt och trevligt.
Iza och Ella leker väldigt fint tillsammans:)
Halv sju sprang vi bort till Evelina(ja vi var sena som alltid) Det var ME & I party... Men jag handla inget haha det händer inte ofta... Hittade något fint men vilka priser.. Sen måste jag bara säga att 80% av deras kläder är inte min stil ... visa av de käderna hade till mammorna hade jag aldrig tagit på mig.. Men men det är bara jag:)

Nu sitter jag helt färdig i soffan och myser med lite levande ljus och tar det lugnt.. Sängen tidigt ikväll.

Inga bilder tog jag idag:(

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tycker heller inte om deras kläder riktigt. Plus att dom verkligen är svindyra.

En och en annan tröja eller så till barnen kan man ju hitta.... men jag tycker inte det är värt dom pengarna =)

2010-08-21 @ 08:51:29
URL: http://www.mammastreprinsar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0