dags för dop

Söndag idag igen... En  vecka till som bara sprang i väg. Varför måste tiden gå så otroligt fort??
Idag är det även dags för hjärtat att jobba... Så imorgon ska Iza på dagis efter att ha varit ledig i en månad.

Dagen igår spenderade Iza och jag i stan med Sharon. Skulle köpa present till Linnea och en fin klänning sm Iza kunde ha på dopet idag.. Jag är bara för velig när jag ska handla presenter... Tycker det är så svårt...
Har köpt en present men inte alls det jag ville köpa... Ska man kanske ut och leta under förmiddagen efter något annat? Eller kanske man bara ska vara nöjd med vad man köpt??
Annars hade vi en mysig dag i stan.. Verkligen kul att ha börjat umgås med Sharon(vi har jobbat i hop) Hon är en super go tjej:)
På vägen hem ringer Jocke och berättar att Marvik har rymt!! Han hade letat en halv timme utan att hitta honom! Jockes föräldrar kom med förbi och hjälpte oss leta... Efter ca 1 1/2 timme hittar vi honom... Tur det finns så snälla människor som går runt och letar efter ägaren...
Som tack för hjälpen bjöd vi Jockes föräldrar på en god middag:)
Kvällen blev det mys i soffan med en bra film och en påse godis..

Nu är det snart dags att gå in i duschen och göra sig fin inför Linneas dop som är klockan två..

Ha en bra dag! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0