trött...

Jag har jobbat kvällen och kom hem för en liten stund sen.. Och som vanligt är jag dunder trött... Lite mys med mannen min sen blir det sängen.
Men jag tänkte att jag måste blogga lite först... Har ju lovat lite bilder med...
Izabella tränar på för ullt med pottan... Nu har de även börjat på dagis... Det går för det mesta bra och vi är såklart super stolta över vår tjej:)
Hon har en dag kvar med sin medicin sen är det över men hon mår redan mycket bättre:) Efter bara 4 dagar märkte vi en stor skillnad på vår tjej.. Hon blev pigg och glad igen och det kändes som vi fick tillbaka vår Izabella:) Hoppas nu hon håller sig frisk LÄNGE... Hon har verkligen haft otur det sista halvåret... Men nu går vi ju mot varmare tider och då är det lättare att hålla sig frisk:)
Annars händer det inte så mycket mer än jobb... Ser fram emot att vara ledig sex dagar till valborg:)
Nej om jag skulle vara lite social med min älskade sambo:)
jag och hjärtat en barnri kväll...
vår sessa
på väg
syrran som svankar lite:)
målar....
Nu får det vara bra för idag:)

Kommentarer
Postat av: Lillis

Vilka fina bilder? Måste bara fråga har ni redan vänt Bellas bilbarnstol framåt? Har fått höra från 25 kg eller 3.5 år nämligen! Kramar och pussar

2010-04-15 @ 09:48:17
Postat av: Johanna

Det har vi inte gjort gumman...

Saknar er! Puss

2010-04-15 @ 11:13:28
Postat av: Lillis

Haha! Det såg ut som det! Sorry! Saknar er med jätte mycket! Puss

2010-04-15 @ 12:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0