STOLTA FÖRÄLDRAR!!!

Det är precis vad vi är... Izabella har de senaste tre veckorna somnat själv i sin egen säng och sen sovit gott själv HELA natten:) och igår var Bella blöj fri hela dagen:) Hon gick på pottan varje gång hon skulle kissa:) Så vi tror att hon snart kan vara utan blöja på dagtid:) Vi är så stolt över vår Izabella:)

Bella har ingen feber idag så snart är det dags för påskmiddag hemma hos pappa och Mi:) Jocke ska jobba så vi ska ta tåget in... Jag jobbar tidigt imorgon så jag sover hos syrran... Bella stannar hos morfar för vi jobbar båda imorgon...

Nu blir det en dusch...


Kommentarer
Postat av: Gordi

Förstår va du menar, vi e oxå jättestolta. Milijsn blev blöjfri för två månader sen, både natt o dag på en o samma gång. Släppte även nappen och vällingen oxå. Våra små börjar bli stora nu=) Hoppas vi kan hitta en dag o ses snart, kram

2010-04-04 @ 22:47:22
Postat av: Johanna

Måste ses en dag snart!!! Nästa vecka blir svårt men veckan där på`?? kram

2010-04-09 @ 17:13:57
Postat av: Gordi

Jaaa, d blir bra. Jag e fortf kass..går på penecillin nu men till veckan därpå så bör jag bli frisk. Hade vatt super kul att ses. Hörs på msn o bestämmer en dag, kram

2010-04-09 @ 22:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0