Söndag

Då var det söndag igen och det känns i hela kroppen....

Idag skulle Bella och jag åkt in till Malmö för att träffa moster Sandra men vet inte om jag orkar gå in och göra mig i ordning.. Och sen ta tåget.. Känns som det blir hemma mys bara jag och Bella istället.. Förmiddagen har vi spenderat i trädgården helt underbart väder:) Nu är Bella lite små trött så hon sitter här brevid mig och myser och tittar på sin älskade Musse:)

Ska jobba tre dagar denna veckan bara sen ska jag vara ledig sex dagar.. Så härlig med lite ledighet.. Hade tänkt att försöka träffa alla man annars aldrig hinner träffa.. Till helgen ska vi ev vara barnlediga för lite fest.. Men eftersom inte Jocke fått sitt nya schema så vet vi inte hur det blir.. Idag jobbar Jocke sin sista kväll uppe i Helsingborg.. Imorgon börjar
han på sitt nya jobb:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0