påsken:)

Då var påsken här:) Och när påsken är känner man massa vår känslor:)

Jag har jobbat ikväll kom hem för en halv timme sen.. Känner mig helt färdig.. Fundera på att sitta framför tvn en stund innan sängen men känner att jag orkar inte.. Så efter lite bloggande blir det sängen för mig..
Ska ju upp och jobba imorgon:( Men man får tänka att man får lite extra pengar i kassan när man jobbar storhelg:) Plus att jag är ledig lördag och söndag... Påskhelg blir det massa god mat med familjen:) Och jag hoppas på påskägg för det blir jag ALDRIG för stor för hihi...

Annars har det inte hänt så mycket de senast dagarna... Känns som jag mest jobbar... Hinner inte med så mycket annat..
Mindre än 5 veckor kvar tills jag blir moster hihi Längtar så:) Syrran är nog rätt trött på magen nu.. Jag kommer ihåg hur det var de siste veckorna man ville bara ha ut sin bebis:)
Massa bebisar som ska komma nu i maj.. Ser fram emot att få lukta lite bebis:)

Nej nu ska jag sova... 
 
Lite nya bilder kommer imorgon:)

GLAD PÅSK PÅ ER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0