Onsdag...

Sitter här i soffan med mina söta hundar:) Är så sugen på något gott... Typ godis eller någon god kaka men tyvärr är här inget sånt hemma:( ska snart gå på jakt och se vad jag hitta hihi

Idag har jag varit på utmaningarnas hus med jobb... Först en tråkig information sen fick vi göra massa utmaningar i lag.. Mitt lag gick det inte så bra för haha.. Men kul att göra något annat än bara jobba.. Blev lite halv stressigt att hinna till dagis innan det stängde men jag hann:)

Izabella har idag varit på 2 1/2 års kontroll... Allt var bra med vår prinsessa och hon följer sin kurva...
Nu klarar Iza att vara utan blöja på dagis med... Bara natten hon har blöja nu.. STOLT!

Hjärtat jobbbar ikväll med:( Saknar honom här hemma. Har inte träffat honom sen i Söndags:( Men imorgon får jag träffa honom en stund imorgon och sen fredag-söndag är vi hemma alla tre:)

Jag ska ju vara ledig nu i sex härliga dagar:) Super skönt ska det bli...

Hoppas ni får en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Nonna Mi

Hej! Bella är såååå duktig!! Synd att Jocke jobbar på fredag men vi ska pussa ihjäl henne på lördag!!

puss o kram på er Nonna Mi

2010-04-29 @ 09:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0