Ny mobil?

Jag har haft min mobil nu i 1 1/2 år... Den har mer eller mindre alltid fungerat som den ska... Men inte idag.. Den har jätte dålig täckning och bryter samtalen hela tiden.. Verkar inte som man kan ringa till den:( Så vill ni ha tag i mig så skicka ett sms... Kan ju förlänga mitt abonnemang nu så jag ska ut och titta på ny mobil i veckan men frågan är vad man ska ha?? Förslag någon?

Izabella har precis somnat:) Hon har varit så duktig med pottan hela denna helgen.. Inte ens när vi åker i väg vill hon ha blöja.. Hon vill bara ha sina hallo kitty trosor hihi.. Nu när hon skulle sova vägra hon ta på sig blöjan.. Hmm undrar hur det ska gå? Får nog ta på henne en blöja när hon sover..

Idag stanna vi bara hemma jag oh Bella:) Vi har busat i trädgården myst massor och en liten tur ner till torget:) Så skönt att bara vara hemma ibland. Och speciellt när Izabella är på så underbart humör som hon har varit idag:)

Nu blir det lite film i min ensamhet.. Sen ska jag försöka gå och lägga mig tidigt för klockan ringer 05:10 imorgon..


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag säger bara iphone. Jag är supernöjd med min!!

2010-04-28 @ 20:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0