lite små irriterad

Känner mig lite små irriterad.....
När Izabella är hemma flera dagar i sträck typ över helgen... Fungerar det toppen med pottan.. Hon klarar det nästan varje gång... Men efter ett par dagar på dagis så vill hon inte alls gå utan blöja.... De sista dagarna när jag hämtat Bella på dagis har hon haft blöja på sig.. Varför undrar jag? Jag menar det fungerar ju när hon är hemma..  Varför tar de på henne blöjan när hon ska träna att gå utan? Idag hade hon en liten olycka vid tre tiden och då tar man på henne en blöja.. Hm  varför?? Ren lathet från personalens sida eller? Är det lättare för de om hon får med blöja... Jag menar när hon är hemma och är ledig går det ju bra... Men efter en dag på dagis vill hon inte hemma eller på dagis... Är hon inte redo för de eller??? Jag känner att dagis förstör lite..

Jag är inte hel nöjd med det dagiset... För det första är det en personal som mer eller mindre alltid är sjuk så det är många olika vikarier.. Sen är där en tant som jag tycker mindre om (Bella med) Och han som är bäst ja han slutar på fredag.. Känns rörigt.. Kanske man ska slå föreståndaren en signal?? men hon är ju ingen vidare att prata med.. Hade det inte varit för Bellas kvällar hade vi nog bytt dagis...

Jag har nog en "sån" dag idag... Klagar dag.. Ville mest skriva av mig lite.

Nu ska jag och Bella äta....

Kommentarer
Postat av: evelina

Förstår att du blir irreterad..

Strunta i att ta med blöjor till dagis.. eller säg åt dem på skarpen!

De ska ju inte förstöra er potträning!!

Jag är hemma hela nästa vecka så är du ledig någon dag och ska innåt Malmö så kan vi väl ses.. alldeles för länge sen sist!!

Kram

2010-04-21 @ 20:48:51
URL: http://jonssonevelina.blogg.se/
Postat av: Gordi

Håller med. Säg att du INTE vill att de sätter på blöja för det funkar hemma. Visst olyckor kan hända men de blir inte bättre att ta på blöja.

2010-04-22 @ 10:28:29
Postat av: Lillis

Tycker också du ska säga ifrån! Det är en lathet från deras sida:( Puss

2010-04-22 @ 13:14:46
Postat av: Johanna

Precis som hon blivit rädd för pottan.. När var hemma och var sjuk gick det toppen.. Men nu efter hon varit på dagis vägrar hon potta på där och hemma... Undrar så vad de sagt till henne när hon haft en liten olycka.. Något är de med tanke på att de funka innan...

2010-04-22 @ 15:13:49
Postat av: Evelina

tråkigt...men tyvärr är det ofta så på vårt dagis. har ni bestämt vilken avdelning bella ska börja på?

2010-04-22 @ 17:16:46
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0