Kalas...

Sitter här och väntar på att klockan ska bli kvart över två.. För då ska vi köra på kalas hos syrran... Syster Sandra blir nämligen 29 år på tisdag.. Hm snart 30 år..
Började lite väl tidigt att göra mig i ordning så nu sitter jag här och vet inte vad jag ska hitta på så tiden går lite fortare.. Izabella är jätte trött så hon sitter här i mitt knä helt stilla.. Hon kommer nog sova gott i bilen sen.

Kvällen igår var jätte mysig.. Det blev en god middag och några glas rödvin:) Mysig med en kväll tillsammans bara vi:) Kanske blir lite vin ikväll med;)

Ska försöka ta någon bra bild på Bella idag.. Har varit lite dåligt med fotandet den senaste tiden.. Ska även försöka fånga syrrans stora mage.. Tänk att det är 23 dagar kvar till Linnea är beräknad att titta ut.. Tiden går otroligt fort...

Hoppas ni får en mysig Lördag i detta fina vår väder:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0