Iza trött och gnällig

Då var det måndag och ny vecka... Tiden går så fort... För fort ibland.

Idag fick min älskling veta att han hade fått "chef" tjänsten på ICA:) Ett jätte grattis till dig min älskling är så glad för din skull... Han börjar redan nu på måndag... Snabba bud kan man säga...

Jag har jobbat idag som vanligt... Jobbigt att jobba måndagen efter helgen. I vanliga fall brukar jag vara ledig på tisdagen då men inte denna veckan... Har nämligen bytt så jag är ledig på fredag istället... För på fredag ska jag göra hårförlängning:) Ohh som jag längtar.. Var över en månad sen jag beställde tiden och nu äntligen är det dags:) Rätt dyrt man får hoppas det är värt de..

Hämtade Iza på dagis vid fyra.. Så fort vi kom hem förstod jag att Bella var JÄTTE trött. Så hon verkligen inte varit på humör under eftermiddag/kväll... Varit arg på allt och alla... Ville inte kissa potta hon ville bara ligga och tittat på film... men nu har hon fått i sig lite mat och tittar på film... Hoppas på att jag kan hålla henne vaken en timme till för annars blir det en tidig morgon imorgon.... Eller så vaknar hon mitt i natten... Jag hoppas på sovmorgon imorgon.. Ska inte börja jobba från klockan ett..
Så kanske imorgon blir det kanske en god lunch ute med hjärtat innan jobb för att fira hans nya tjänst:)

Nej nu ska jag vara lite social med min dotter innan hon ska sova...

Ha en trevlig kväll! kram




Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis till Jocke!!

Kul att se er idag !!

Kram

2010-04-19 @ 21:58:45
URL: http://Metrobloggen.se/evsi
Postat av: Nonna Mi

Jaha, då får vi se hur länge denna hårförlängning ska sitta i :) Hur långt ska du ha det? Puss Mi

2010-04-20 @ 09:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0