Härligt väder:)

Idag har Bella och jag varit lediga hela dagen:) Dagen börja TIDIGT... Efter en väldigt slö morgon och många koppar kaffe vakna jag äntligen till liv... Pappa Jocke som jobba till halv två fick lite sovmorgon:) Innan Hjärtat åkte till jobbet blev det en god lunch tillsammans. När hjärtat åkte till jobbet gick vi bort till Evelina,Lukas och Simon för lite fika och bus.. Trots att vi bor så nära träffas vi alldeles för sällan.. 

Bella var super trött med tanke på att hon vakna så tidigt och vägra vila... Så efter fem var det kaos här hemma.. Bella var på världens humör... Hon blev så arg när jag sa att hon skulle gå in i säng och titta på lite film innan hon skulle sova... Nej mamma jag ska titta tv sa hon.. Nej sa mamma du är så trött bättre du ligger i din säng.. Då putar Bella på datorn rakt ner på min fot!!!! Aj aj säger jag.... Men jag fick massa kramar av Bella som så klart inte gjorde det med meningen.. Förlåt mamma sa hon flera gånger... Undrar vad som hade hänt med datorn om min fot inte hade varit i vägen?
Efter 10 min i sängen och en flaska välling somna hon helt färdig...  Klockan var inte mer än halv sju så jag tror på en tidig morgon i morgon:(

Inget kul på tv ikväll... Snart gå in och bädda rent i sängen sen får jag se vad jag kan hitta på...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack själv gumman! Får vi göra oftare! Simon sov till 5:15 nästa morgon. Utan att kissa i sängen som tur var. Trevlig helg! Kram

2010-05-01 @ 08:27:30
URL: http://Metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0