En trevlig helg:)

Denna helgen har verkligen varit super mysig och trevlig:)
 
Fredagen var det äntligen dax för min hårförlängning:) Skulle vara där klockan tio det tog tre timmar. Jag blev hel nöjd...
På kvällen blev det middag med Ann-sofie och Mattias.. God mat och lite spel. En super trevlig kväll:)

Idag sov vår sessa fram till kvart över nio. Så skönt med lite sovmorgon.. Vid ett tiden kom pappa och Mi på lite fika ut i vår härliga trädgård:)
Nu ikväll har vi varit på 25 års kalas för Lillis..

En helg med massa roligheter men nu är vi helt slut.. Så det blir sängen om en timmes tid..

Izabella har varit så duktig med pottan idag:) Inte en enda gång hon misslyckats.. Hm är det inte konstigt att det fungerar så bra här hemma men på dagis går det inte alls??? Blir ett nytt prat med personalen på måndag!!


Nej nu ska jag vara social med mannen min...
men först lite bilder...

 
Jag bara älskar mitt långa hår:)

 
Min snygga man


vår sessa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0