trött.....

Sitter i soffan och är helt slut... Dagen börja med att jag vakna av att Jocke sa ska inte du gå upp?? mm svara jag men inte från tjugo över fem.. klockan är tjugo över sex svara Jocke... shit jag hade försovit mig vilket jag nästan aldrig gör.. men snäll sambo som jag har så körde han mig till jobbet:) så där var jag fem över sju.. Efter en kopp kaffe var jag människa igen:)

Efter jobbet hämta jag Iza på dagis.. Hem snabbt ch åt lite middag sen var det dags för klädvisning och fika hemma hos Linda.. VIlket liv där va... var sju barn mellan åldern 3månader till 4år.. fullt liv kan man säga.
Blev en tröja till Izabella.. När klocka var kvart i åtta var hon så trött så vi promenerade hem.. Så nu sover sessan gott:)

Bella blir bättre och bättre på att sova hela natten i sin egen säng:) Hon börja bli stor vår tjej.. tänk om 1 1/2 månad är hon 2 år!!!!
Hon har blivit så duktig på att prata. Hon bygger fler och fler menningar.. Och nyfken på att lära sig vad allt heter..
Hennes största intresse är just nu att läsa. Hon sätter sig med sin bok och läser för sig själv hihi så gulligt att lyssna på henne:)

Nej nu orkar jag inte blogga mer.. ska snart gå och lägga mig. Ska läsa en stund sen ska jag sova zzzz Klockan ringer tjugo över fem imorgon:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0