mysig dag med Lillis och Anton:)

Idag har jag bara jobbat till tolv:) Ska på utbildning på min lediga dag imorgon:( Riktigt tråkigt..
Så efter jobbet var det dags för lekdejt med Lillis och Anton:) Äntlingen var alldelses för länge sen sist.. svårar att hitta en dag nu när Lillis har börjat jobba...
Blev massa bus här hemma hann även med att träffa upp Linda med barn för en liten lekstund på lekplatsen..

Anton kan nu stå korts stunder själv och även gå ett par steg:) Jag skulle försöka fota detta men det var inte det lättaste.. Tänk så stor min kära gudson blivit... Är så stolt att få vara gudmor till en så go liten kille:)

Jocke har varit hos läkaren IGEN.. De har idag tömt hans knä på massa ledvätska... såg inte alls bra ut.. så nu får han inte alls stödja på sitt ben.. måste gå på kryckor.. Är sjukskriven till sin operation.. Tycker synd om mitt hjärta som aldrig blir bra i sitt ben.. Håller tummarna att det blir bra efter operationen men tyvärr finns det inga garantier....
Bara en och en halv vecka kvar....

Jag känner mig fortfarande lite små dålig.. känner mig tung i huvudet och lite illamående.. Snurrar lite i huvudet med:( Hoppas att det känns bättre imorgon. Trött på att känna mig halv dålig hela tiden.

Nu blir det idol och en kopp te:) Ska nanna tidigt idag...

 
mys i Bellas säng

 
sötnosen...


stora killen..

Kommentarer
Postat av: Lillis o Anton

Tack själv för en jätte mysig dag:) Puss på er

2009-09-10 @ 14:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0