tråkigt att jobba

Då var helgen slut och man är tillbaka på jobbet:( Är inne i någon period där jag inte alls tycker det är kul att jobba.. skulle vilja ha semester en månad eller två... Ska ha en vecka vid jul men det är ju ett tag tills dess...

Känner mig inte 100.. Halsen gör fortfarande lite ont och jag känner mig tung i huvudet.. men inget bryter ut.. så kanske det inte blir mer än så.. 
Man får kämpa på:)
Jobbar kväll imorgon till nio.. Var problem med kvälls personal på dagis imorgon så mamma ska hämta Iza.. Skönt att det inte kommer vara någon kväll på ett tag sen.. Från och med den 20 september kommer Jocke vara sjukskriven.. Undrar hur det ska gå för honom att ta hand om henne när han går gipsad?? Hon sitter ju inte direkt stilla.. Första veckan får hon följa mitt schema så då blir det tidig morgon för henne..
Men det löser sig:)

Har ändrat om i Bellas rum:) mamma och Emilia hjälpte mig.. Blev fint.. ska bara köpa några hyllor med till ALLA hennes älskade böcker..
Kommer väl massa nya leksaker nu när hon blir två..  Hur ska allt få plats??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0