snart kommer hjärtat

Idag har Jocke fått ut sina spik från sitt ben:) Operationen hade gått bra.. han kommer hem om en timme. Tycker det är lite väl snabbt att släppa hem honom efter bara 12 timmar men skönt att få hem honom:) De kunde inte förlänga hans hälsena så han slapp att gå gipsad..Så komer troligtvis bara att vara sjukskriven tre veckor till..

Så idag har Iza varit på dagis från kvart i sju fram till fyra.. Det var hennes första gång på dagis så tidigt. Men allt hade gått jätte bra..
Vilka problem det var att ta sig till jobbet idag. Först var tåget en kvart sent.. sen säger de i högtalararen att de bara går till Lund pga av förseningen.. så jag fick byta tåg i Lund.. Så jag blev 25 min sen till jobbet idag.. Så drygt nu när det bygger om på malmö central... tågen ställs in och är sena nästan varje dag..

Imorgon jobbar jag kväll så pappa ska hämta Bella:) Tur man har en sån snäll pappa som alltid ställer upp och hjälper till när vi behöver de. Tack pappa!

Tänkte lägga in bilder från helg men det får bli imorgon...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0