slappar...

Ligger på soffan och slappar:) Izabella är på dagis och Jockes hos läkaren så är är alldeles tyst:) Jag har ingen tv på ingen musik.. jag bara njuter av tystnaden.. dock bara en halv timme till sen är det dags att åka och jobba. Inte alls kul! Jag har bestämt mig för att börja söka annat jobb.. Känner verligen att jag behöver göra något annat. tycker inte alls det är kul på jobbet just nu.. ska söka ett i Landskrona nu så håll tummarna:) Ska bara flirta lite med Mi så hon hjälper mig med mitt cv hihi

Idag är Jockes hos läkaren för att få höra hur operationen går till.. om det nu komer operera med tanken på cystan i benet.. vi får se vad de säger.. Bara 4 dagar kvar nu..

Snart är det helg igen och då jag ledig:) Imorgon slutar jag redan vid tolv så då ska jag fixa present till Emilia som ska ha kalas på lördag.. Efter kalaset blir det tjejkväll hos Linda:)

Kommentarer
Postat av: Mi

Jahaaaa :)

2009-09-17 @ 11:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0