Lång ledig:)

Nu ska man vara ledig i tre dagar. så skönt det ska bli.. Känns som det behövs efter denna veckan..
Känns som jag stressat mig genom denna veckan. Från att lämna Iza på dagis klockan kvar i sju vilket som ingen av oss är vana vid.. har snälla arbetskamrater som har sagt att jag kan komma åtta istället för sju..
Stressat till jobbet sen jobba 8 timmar hämta Iza hem laga mat natta Bella osv.. Man är ju inte van vid att göra alls själv.. men allt går:)

Jocke börjar känns sig bättre i sitt ben:) Han kan nu gå med endast en krycka.. Han har tom kört bil ner till centrum idag.. så han gör framsteg.. så nästa vecka blir det nog ingen tidig morgon för Iza nästa  utan Jocke kan lämna henne.

Izabella har gått och blivit förkyld:( Hon hade varit lite dåsig på dagis idag.. nu ikväll har hon varit lite gnällig och väldigt snorrig..
Så vi tog en riktig gotte dag idag.. Det blev pizza godis och massa andra onyttigheter me like:) Bella älskar pizza och äter alltid med god aptit..

Hoppas på att Iza känner sig bättre imorgon för då blir det shopping med syrran.. :)

Imorgon ska jag lägga in lite bilder har varit lite dålig på de den senaste tiden..

Men nu ska jag gå och sova.. God natt på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0