irriterande...

Jag cyklar ner till stationen här i kävlinge när jag tar tåget till jobbet... men eftersom Jocke går hemma nu så är han så snäll och kör mig en hel del... Så jag hade ställt min cykel nere på stationen över helgen(dumt jag vet) och idag när jag skulle ha min cykel hade någon jävle tagit min ventil så jag hade punka!!! Lönt att göra så vad får man ut av de?? säkert någon ungdomar som tyckt det var skit kul.. Själv blir man bara så irriterad.. Har inga såna saker hemma så imorgon blir det till att gå ner till stationen.. Jocke har lovat att fixa de nu veckan..

Nej nu ska jag ta datorn in i sovrummet och titta på andra avenyn.. Jobba imorgon kl sju:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0