Lördag kväll..

Då var denna helgen snart över.. usch tiden går för fort jag hinner inte göra allt jag vill.. varför kan inte helgen ha flera dagar??

Dagen idag börja kl sju:( en timme till hade aldrig varit fel:) men Iza och jag gick upp och hade en mysig morgon som alltid.. Efter att pappa Jocke vakna åkte till till bauhaus och köpte en ny matta..) Blev jätte fint men nu vill jag ändra om i tv rummet men det blir när Jocke är bra i sitt ben igen..
När vi väl kom hem upptäckte Jocke att det kom vätska ur hans ärr.. Efter att ha pratat med sjukvårdsupplyssning var det bara att åka in till akuten.. Pappa var snäll och hämta upp Iza så jag kunde följa med honom in.. efter två timmars väntan kom vi in.. de tömde hans knä på blod.. och linda om de. sen skicka de hem oss.. troligtvis kommer de få töma de ett par gånger inom de närmsta veckorna. Men de "tror" att de kommer bli bra till sist..
Efter vår tripp till akuten blev vi bjudna på en jätte god middag hemma hos pappa och Mi..

Imorgon har jag lovat mig själv att bara vara hemma.. ska gå i mjukis hela dagen.. Ska städa lite här hemma och jag har även lovat hundarna en riktig lång runda men annars ska jag bara ta det lugnt och mysa med familjen.. så sällan man bara gör inget alls man brukar alltid ha några planer... men ibland beöver man slappa..
Izabella är fortfarande väldigt förkyld så hon kan också behöva ta det lugnt så hon orkar med dagis nästa vecka..

Tänkte lägga in lite bilder med innan jag ska släcka lampan och sova..
Sov gott mina vänner:)

 
Anton och Izabella på lekplatsen

 
4 genrationer.. min morfar är nu 92 år!!!!

 
Iza med "moffer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0