denna dagen...

Idag har varit en sån dag när nästan ALLT har gått fel.. Dagen börja tidigt. Kvart i sex vakna Iza:( Men Jocke var snäll och gick upp med henne så jag fick sova två timmar till. Tio var et dax att cykla med Bella till dagis.. Väl hemma igen hade jag dryg timme på mig att äta lite och fixa lite här hemma. På denna timmen hann jag välta ner en blomma så där var jord över hela golvet.. Spilla ut mjölk över hela bordet.. Kom iväg på en halv tråkig utbildning. När vi kom hem skulle jag vara snäll och fixa mat till mina älsklingar.. Vilket som inte alls gick bra.. Sluta med att jag brände cilli corn carnen... För jag var alldeles för upptagen med att städa upp all lök jag hade spillt på golvet!!! Såna här dagar borde inte få finnas!
Får nog hoppa i sängen tidigt idag så inget annat hinner gå fel...

Jocke har spenderat änu en förmiddag hos äkaren... de har tömt hans knä igen.. Och det ska göras igen imorgon.
Så denna helgen när jag ska jobba ska Iza spendera hos morfar och nonna.. Vi lämnar henne vid lunch tid imorgon så sover hon där till Lördag.. sen kommer hon hem när jag slutat jobba . Sen tillbaka på söndag innan jag sticker och jobbar. Så nu får pappa Jocke passa på att bara vila och tänka på sig själv...  Han får ju verkligen inte belasta sitt vänstra ben..


Kommentarer
Postat av: Lillis

Såna dagar är såå jobbiga:( Hoppas det är bättre i dag:)

2009-09-12 @ 14:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0