väntar på idol...

Detta är min tredje gång idag jag försöker blogga...  Varje gång jag ska försöka blogga så har något kommit i mellan.. Men nu ska det väl gå:)

Idag har Bella först blivit fotograferad på dagis.. Skulle vara där åtta och skulle hämtas igen halv tio..
Nu hoppas jag verkligen bilderna hinner komma innan jul...
Sen i eftermiddag har vi träffat Sofie:) var ca ett halv år sen sist.. Blev en god fika på burlövs center och lite fönster shopping..  Nu hoppas jag att det inte tar ett halv år till nästa gång.

Jocke skulle på hockey med pappa idag så lagom tills vi kom hem gick han:( men han kommer igen vid tio:) så nu sitter jag här med levande ljus och ett glas rödvin och väntar på att idol ska börja:) Fem minuter kvar nu....
Izabella var helt slut efter denna dagen så hon somna redan klockan sju idag så hon lär vakna tidigt imorgon.. Är nog min tur att gå upp med henne imorgon så det blir inte sängen allt för sent..

Nu är det idol dax!!!!!!!!!
Trevlig kväll alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0