TRÖTT!!!!!

Ja trött är precis vad jag är..... Har jobbat helgen:( Idag har jag jobbat i tio timmar så jag känner mig helt färdig.
Så snart blir det sängen för klockan ringer 05:20 igen imorgon:( Usch jag måste hitta ett annat jobb.. Men vad???

I fredags fira vi fem år!!! Fem år sen jag träffa min stora kärlek.. Kommer i håg den dagen som den var igår. Kommer i håg vad jag hade på mig.. Och även hur jag hade håret..
Föst jag la märke till var Jockes otroligt fina ögon:) Kan fortfarande drukna i hans ögon:)
Vi fira med en god middag och en flaska vin här hemma sen åkte vi in till malmö och gick på teatern svensson svensson.. Den var bra.. ) efter gick vi och tog en drink i stan..
Kvällen var super mysig:)

Jag saknar Izabella!!!! Denna helgen har jag inte träffat henne alls nästan:( I fredags lämna vi henne hos mormor vid fyra sen sov hon där till lördag... Vi hämta henne så jag hann träffa henne innan jag skulle jobba.. Men Iza hade nog mest saknat sin pappa... Sen sov hon när jag kom hem på lördag kväll.. Och idag har jag jobbat från 8-20 så idag har jag inte alls fått träffa henne:( saknar henne så.. Imorgon ska jag försöka kom i från jobbet lite tidigare så jag kan hämta henne redan vid halv tre.. Sen ska jag vara ledig tisdag och då ska det bli massa mamma dotter mys...
Tänk att man kan sakna någon som ligger och sover bara något rum här i från..

Nu ska jag ta en dusch sen väntar sängen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0