Tisdag den 3 November

Har varit dålig uppdattering den senaste veckan.. sorry!

Helgen hände det ju inget kul alls jag jobba hela helgen:(  men igår vara jag ledig så då åkte vi in till Malmö för en tripp till ´"nya ikea". Jag som aldrig har gillat ikea tyckte ju det nya ikea var ett skämt.. samma j*vla skit bara på ett annat ställe..
Efter ikea släppte Jocke av på Burlövs center för vi skulle träffas syrran för en fika och lite shopping.. Hon har fått en liten kula på magen så sött... Hon är ju i veca 16 nu...

Vi har beställt biljetter till svensson svensson(teatern) som vi ska gå och se den 20 November då vi firar fem år jag och hjärtat:) Sen blir det en god middag på broderstugan.. Kommer bli en super mysig dag.:)
Tänk att det har gått fem år sen jag träffa Jocke.. 5 år sen vi träffades på Slagthuset i Malmö.. Då kunde man inte tro att han skulle vara den man skaffa barn hus och hund med haha
Tänk så snabbt tiden går...

Annars händer det inte alls för mycket här hemma.. Izabella pratar otroligt mycket.. hon bygger fler och fler menningar och härmar ALLt man säger så man får verkligen passa sig för vilken ord man säger..
Hon kissar på pottan ett par gånger varje dag.. Hon säger själv till när hon vill gå:) Nästa vecka tänkte jag införa att hon ska gå på pottan direkt när hon vaknar sen få en stund utan blöja..
Vi får väl se hur det går..

Nu blir det mys med hjärtat och desperata hemmafruar såklart!!


Kommentarer
Postat av: Gordi

Jag gillar heller inte nya ikea, för stort...känns som man aldrig kommer ut därifrån plus det är inget speciellt!

Vi kör oxå potträning här hemma, har äver låtit Milijan vara blöjfri några timmar, så sött att se den lilla gumpen utan blöja i ett par boxer hihi...Vi ses o hörs, kram

2009-11-04 @ 09:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0