snäll pappa

Min pappa är världens bästa!!! Jag ringde pappa från jobbet med tanken på det dåliga vädret.. Visste ju inte om jag skulle kunna ta mig hem... Hade ju Bella på dagis kvällstid idag.. Så snälla pappa kom oc hämta mig på jobbet körde mig till Bellas dagis och körde oss sen hem:) Tack snälla pappa!!!!!

Idag har Iza varit kväll på dagis... Var flera månader sen sist.. med tanken på att Jocke har varit sjukskriven så har hon inte behövt. Var en ny fröken som annars jobbar på en annan avdelning på hennes dagis.. Allt hade gått jätte bra..) men hon hade inte somnat när vi kom tio över åtta.. Men tio min efter pappa kört somna hon:)

Är trött idag så det blir sängen vid tio.. Upp imorgon 05:20 BLÄ...
Får väl se om jag kan ta mig till jobbet imorgon... Hoppas att det har lagt sig till dess och att inga träd ligger längst spåret...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0