onsdag kväll

Då var det onsdag idag... Snart är det helg igen:) Härligt när man vet att man ska vara ledig..)

Ligger inne i sängen och bloggar för Jocke tittar på tråkig hockey. Och det passar mig bra för jag är som vanligt trött... Izabella och jag har haf världens mysigaste kväll tillsammans.. Vi bädda ner oss in i vår säng och titta på musse på datorn.. Hon är helt underbar vår prinsessa... Är så stolt att få vara mamma till en sån fin tjej..

Annars händer det inte så mycket här hemma.. Vi jobbar och står i.. Längtar tills helgen för då ska det julpyntas här hemma:) Detta året ska vi ha gran.. men den får vänta några veckor till..

Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag titta på andra avenyn på datorn om jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0