Hemma med Izabella

Izabella har varit jätte förkyld de senaste dagarna.. Börja med att hon vakna i lördags med lite feber.. men verka i övrigt må bra.. men söndag morgon vakna hon jätte hostig och förkyld... så vi tyckte hon skule stanna hemma från dagis och vila upp sig ett par dagar..
Tycker hon är lite piggare idag men tror hon får stanna hemma en dag till...
Så idag ska vi ha massa hemma mys bara jag och Iza:) Mysigt..) Hoppas att det blir lite bättre väder så vi kan gå ut och få lite frisk luft.

Jag ska vara ledig denna helgen med.. Härligt att vara ledig 2 helger i sträck:) Denna veckan är jag ledig fredagen med.
Tänk om man kunde hitta ett jobb så man inte behövde jobba helger... men jag kan tycka att det är rätt skönt att vara leig mitt i veckan med för man hinner med så mycket de dagarana.. jaja man är väl aldrig riktigt nöjd..

Nu ska jag bygga musse pussel med Izabella..

Igår sa Izabella JAG ÄLSKAR MUSSE!! så söt:)

Kommentarer
Postat av: Nonna Mi

..........eller vinna en massa miljoner o slippa jobba, utan bara göra det man själv vill syssla med!! Sociala m ett jobb?!?! ....har tillräckligt m vänner o man kan hu hälsa på sina "gamla" arbetskamrater! Hoppas Izabella kryar på sig. Pussar o Kramar

2009-11-10 @ 10:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0