träffat moster Sandra

 Idag är det Söndag igen.. Detta innebär såklart att resan närmar sig med stora steg.. Två veckor kvar tills vi åker till Rhodos:)
Idag har vi träffat moster Sandra.. Vi träffades på skopunkten.. Pappa och Mi kom med förbi em stumd.. Jag skulle ha nya skor till mig och Bella men det sluta med att pappa och Mi köpte två nya skor till Bella och jag köpte ett par till henne men inga till mig själv som vanligt.. Tack för alla fina saker Bella har fått av er pappa och Mi:)
Sen blev det en runda med moster på jägersro jag hitta änligen en bikini som jag trivs i:) Känner mig så nöjd..
Hann även med en fika innan det var dags att åka hem igen..
När vi kommer på bussen upptäcker jag att Bella tappat "snusan" (snuttefilten) och denna kan Bella inte vara uan.. Så det var bara att ta bussen tillbaka och börja leta.. och jag hittat den:) Men vi missa såklart tåget och fick vänta en timme tills nästa men Bella fick sin snusa..
Så vi var inte hemma från klockan var sju så det blev pyjamas och sängen direkt nästan förr Izabella.. Och det är min tur snart med.  är helt slut...

Syrran åker till gran canaria på onsdag i en vecka när hon kommer hem kommer vi inte att hinna ses(jobbar så olika) innan vi ska åka så jag kommer inte träffa syrran på en månad .. Kommer sakna dig sis!!

Nu kommer snart Jocke hem så jag ska vara social med honom tio minuter innan sängen väntar.. Jobb igen imorgon. Jobbar kväll imorgon.. Hoppas på att Bella sover tll sju minst..

Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Lillis

Den där snusan?! Kommer du ihåg när jag hittade den utanför mig? Vi ses på fredag:) Pussa bella från oss

2009-05-04 @ 09:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0